Reklame za prašak

Показатељ померене реалности маркетиншког света, где се деци дозвољава да у максималној мери иживе свој нагон за прљањем. Нормална, неиживљена мајка би попиздела на своје дете и одмах почела да спутава његову личност, али не и мајка с рекламе за прашак. То је једна стабилна, смирена и позитивна особа која не мора ни да се труди да све држи под контролом – јер ту је прашак да то учини за њу. Захваљујући томе, у овом свету нема људи који пате од опсесивно-компулзивног прања руку; да не помињемо да дете добија похвале за све што уради, па израста у особу здравог самопоуздања. Укратко, Фројд би био одушевљен.

-Мама, идем до септичке јаме да видим како је унутра!

-Ако, сине!… Мамин истраживач!

-(поносно) Мама, види, види, опет сам усрао гаће!

-Јој, како оно лепо каки! Нико не каки као мамина душа!

-Мама, свалио сам торту на мајицу и једем са ње! Види ме!

-Браво, сине!

Preuzeto sa http://vukajlija.com